divendres, 13 de juny del 2014

Llágrimes desordenades


9-9-013
Hola! Em dic Diana sóc una xica de 12 anys, baixeta, llesta i bona persona. Estic en 1rD, porte tota la meua vida amb els meus amics. Hui el nostre professor ens ha dit que tendríem un nou amic. Tinc ganes de saber qui és.
El nou amic es diu Zain, son pare és de Itàlia i sa mare d’Espanya, és morenet, te 12 anys… com nosaltres!
10-9-013
Mentre’s passava el temps vaig començar a sentir coses com si tinguera papallones en l’estomac, aleshores una amiga em va dir que això volia dir que estaba enamorada, la molt xafardesa em va preguntar que qui era, jo li vaig di que rea un secret.
La veritat és que em quedava em perrada mirant-lo així que em vaig adonar que estava enamorada.
11-9-013
Zaida una amiga meua va veure que estava per ell fins a les puntes dels pèls i té raó,doncs ella va començar a fer-me la vida impossible, un dia em vaig, un dia em va tirar un pastís a la cara,així de coses que m’han passat paregudes per culpa d’ella, així que ja no es la meva amiga. L’altre dia em va amenaçar dient-me que com m’aprope a ell estic morta,jo como no,em vaig espantar perquè té una cara de boja que es millor no vore-la.
20-11-013
No m’ha donat temps a escriure així que he tardat molt, te’n recordes de Zaida??,doncs la molt mala persona va dient mentires a les meves amigues. A Ruth li va dir que jo pensava que és presumida. Així que m’he barallat amb les amigues. A l’arribar a casa vaig tancar la pota amb una portada que els meus pares es preguntaven que em passava. Mentres s’ho preguntaven jo plorava i plorava a i continúe plorant,per les amigues i per Zain.
21-11-013
Avui a l’arribar a casa vaig sentir a ma mare estava parlant amb la mare de Zain,ma mare parlant en ella, es va enterar de k jo volia a Zain,perquè o va mirar en el meu usuari va desbloquejar la meva contrasenya!!!!, i la mare de ell va dir que li agradava una xica que en el ordinador o va veure, es deia Diana, jo vaig pensar això es impossible serà Dana una altra de classe pues no era Diana, JO!!!
22-11-013
A l’arribar al institut estava morta de vergonya,i,si me’l trobava???, aii!!!,però no va anar a escola perquè estava malalt.
En casa de seguida vaig anar a l’habitació a conectar-me al Tuenti ; ), a l’entrar vaig veure que algú em va enviar una petició d’amistat, era ZAIN!!!!,la vaig acceptar, aleshores de seguida em va posar (Hola), jo vaig contestar, vam estar parlant dos hores, al final em va dir que demà anirà a l’ institut i em dirà alguna cosa no sé que serà,però tinc ganes de saber-ho!
Ja he tornat de l’escola i saps que m’ha dit que si vull ser la seva NUVIAAA!!!!!!!!,que alegria!,saps que li he dit??,que SÍ!!,demà me’n vaig en ell per ahí,ja t’ho contaré!!
1-12-013
Hola!,no he pogut escriure,de tantes coses que he fet amb ell, em anat al parc...,la Zaida té més enveja JAJAJA!!,ah!,se m’ha oblidat dir-te una cosa súper important vam anar a la platja i en l’aposta del sol ens vam besar!!,aaaah!! Va ser el primer beset en ell!!, en l’ institut s’ agafem de la mà...mentres veig morint-se d’enveja a Zaida JAJA!!! No trencaré mai amb ell!! 6-12-013
Hola diari , et preguntaràs perquè he tardat a escriure i perquè estic trista,no?
La molt tonta de Zaida no pot vorem feliç en Zain, doncs ella li va dir que jo li estava enganyant amb David el meu millor amic que el vuic com un germà, deia (mira com s’abracen , li ha pegat un beset a la galta).
I pensar que tinc que veure’l tots els dies en el institut,em deprimeix més encara.
10-12-013
Hola, estic un poc millor, saps que??, que la Zaida volia que trencara en ell per a quedar-se’l ella, l’altre dia em va dir que ara era d’ell doncs jo li vaig dir que no tenia cor i que anava a quedar-se soles, aleshores ella es va quedar pàl·lida, pareixia que la vaig posar al lloc, però en lo molt rencorrosa que es,no!
11-12-013
Hola!, saps que Zaida es va adonar que era injusta??, em va fer cas!, em va dir que la perdonara, que va ser roïna així que la vaig perdonar.
M’he assabentat que Zain se’n va a viure a Itàlia, això era el que faltava per a trencar-me el cor!
A l’escola ens va reunir a tots per a dir-nos que s’anava tots es vam posar a plorar. Però ell va començar acostar-se a mi, em va dir que era l’única persona que el va fer feliç, que he sigut el millor que li ha passat en la seva vida i que sempre em portarà al seu cor, mentres em deia això estavem els dos plorant, ell em va acariciar la cara suaument,doncs es vam abraçar i se’n va anar. Vaig estar setmanes plorant fins hui 27-12-013.
28-12-013
Hui he anat a la platja en l’aposta del sol, mentres l’aire m’acariciava, va caure una llàgrima meua al mar, pensant ALGUN DIA TORNARÀ???


Iris García
1r Batx