dissabte, 22 de febrer del 2014

AL·LUCINACIONS

Corria i corria sense parar però no en lliurava d’aquella bèstia repugnant de procedència desconeguda.
A part de la por evident i la sorpresa, em sorprengué encara més la gent, en mirava sorpresa com si d’un tronat es tractara.
Involuntàriament vaig arribar a la porta de l’hospital, i allí uns metges que s’estaven fumant un cigarret, al vorem tant nerviós, en ficaren a una saleta i crec que em feren unes quantes anàlisis i després, quan jo em trobava millor en digueren que havia sofrit al·lucinacions per haver consumit alguna cosa caducada.
De sobte, a la ràdio es va sentir la veu del president del govern dient que Espanya estava millorant econòmicament ...


Xavi Agulló Máñez 1r ESO B

1 comentari:

Unknown ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.